lördag 12 september 2009

Katastrof och ett Grattis till Knitty 7 år

Jo tillbaks igen som hastigast folks .... En högst lokal händelse åt hållet "nine/eleven" här kväll - ett besök jag inte väntat mig och ett beslut jag måste fatta som kan innebär ett slags dödförklaring - av mig själv. Men alltså som det sägs: "It aint over till the fat lady sings".

Fast glöm det nu för så vart det ett litet jubileum och oj då för den som går igång på numerologi och kabbalism, som en replik på inledningen av inägget.... Alltså: Knitty firar 7 år med nr 29 utgivet år 2009, jovars. Och jag känner mig sån här just nu. Borde kanske sticka ett set med lungor och sända till Annika Lantz på SR - fast det hinner jag icke, prioriteringarna på annat håll och måste hinna andas mellan varven.
Ha d.

3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Kul Knittynummer!

Eva i Halmstad sa...

Så skoj att se att du finns =)
Ha de gott
Eva.

Carina sa...

Du har något att hämta på min blogg.