onsdag 11 februari 2009

Även jag

Så har även jag kommit på att det kan vara kul med en blogg. Har tidigare menat att jag haft för lite tid för eget bloggande och när jag så kommer på att det inte finns ett tidskonto att hämta ut mera tid, för det är inget som förräntar sig och därmed inte lönt att bedriva bankverksamhet för, så gör jag ett försök att blogga i alla fall. Efter den kvasifilosofiska vändningen så säger jag:

Välkommen in!
Bloggen har jag döpt till Stickor och stenar och det kommer mest att handla om stickrelaterat och smått amatörfilosofiska funderingar kring det som hör till, och kanske sker kring konsten att binda garn.

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Hej
Va skoj med blogg, nu kanske de kommer nån bild så får jag se vem du är =)
Du är ju så snabb på cykel att ja inte hinner se dej.
Lägger dej bland favoriterna.
Gillar också stenar.

Eva.

Stickfantomen sa...

Tack Eva! Ja, kanske det kommer en bild men det är inte för inte jag inte lagt in nån än. Vägrar bli fotograferad, jag och Garbo...