söndag 15 februari 2009

Ord och bild och bild på ord

Vad göra när man inte lyckas få kameran att fungera? Hade ju gärna visat lite bild på ett pakethörn eller så…. Men lyckan vände, till stor del, för från Gotland och Visby kom följande trevliga meddelande i min mejlkorg i går:

"Vilka härliga garner, har aldrig provat något av dem, men läst om och suktat efter dem!
Härliga färger och gott te dessutom, mannen blev väldigt förtjust över att det var Earl grey!

Tack så mycket för ett härligt paket som värmde gott i vinterkylan, you made my friday!!

Tyvärr har jag ingen fungerande digitalkamera så det blir ingen bild hos Stickamera :-(

Med önskan om en trevlig helg!

Maria L"


Garnhärvan har en del av mina absoluta favoritgarner och därifrån kom de garner min mottagare av Garn&Te3 fick i sitt paket.

Förstå att jag blev glad, det var ju så roligt att höra och det fick liksom solen att skina lite extra hela resten av dagen.



Inga kommentarer: